niedziela, 26 października 2014

Test: Wampirza manga na Halloween!

Halloween zbliża się wielkimi krokami, więc czas na halloweenowy test mangowy. Daniem głównym tej zabawy będą wampiry! Wybierz najbardziej odpowiadającą Ci podpowiedź, podlicz wybrane opcje i przekonaj się, co takiego powinieneś przeczytać 31 października!




1. Wolisz:
A. elementy psychologiczne
B. krwawą sieczkę
C. elementy romantyczne

2. Wybierz kolor:
A. czarny
B. czerwony
C. biały

3. Wolisz:
A. mroczny klimat
B. akcję
C. emocje

4. Lubisz, kiedy wampirzym protagonistą jest:
A. duet
B. mężczyzna
C. kobieta

5. Wybierz książkę:
A. „Wywiad z wampirem”
B. „Nocny Patrol”
C. „Akademia wampirów”

6. Wampiry + ludzie =
A. alienacja
B. służba
C. współpraca

7. Twój wybór to:
A. dramat
B. brutalność
C. miłość

8. Która z podanych mang najbardziej Ci odpowiada?
A. „Pet Shop of Horrors”
B. „6000”
C. „Savage Garden”

9. Wybierz fragment:
A. „Lecz prawdziwa moc, co rządzi tu to wieczny głód, odwieczny głód, przeklęty i wyklęty głód, wielki, potępiony głód!”
B. „Stary pastor piękną córkę miał, tyle lat minęło, był gorący maj. Na jej białej skórze w blasku świec, jej krwią pisałem wiersz...”
C. „Leżałem z nią pośród łąk, w mojej dłoni czułem jej gorącą dłoń. Nie przeczuła, czego pragnę w niej. Ja się wciąż łudziłem, że pokonam cień, lecz w ramionach mych, co za przeklęty los! Życie uszło z niej...”

10. Wybierasz:
A. pragnienie
B. brutalność
C. uczucie

11. Pragnienie...
A. krwi
B. walki
C. bliskości

12. W którym serialu wampiry wydają Ci się najlepsze:
A. „Supernatural”
B. „Dracula” (2013)
C. „Pamiętniki Wampirów”

13. Preferowana liczba tomów:
A. 7 tomów
B. 10 tomów
C. 19 tomów

PODLICZ!


NAJWIĘCEJ A:
„Lament Jagnięcia” do Ringo Ame


NAJWIĘCEJ B:
„Hellsing” od JPF


NAJWIĘCEJ C:
„Vampire Knight” od Waneko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz